چرا تاجر ها بیشتر از شهرک دریا کنار استقبال می کنند؟

جواد آقاجانی جواد آقاجانی

مازندران - بابلسر

5 سال پیش

همانطور که می دانید شهرک های بیشماری در خطه سر سبز شمالی واقع است که اجازه می دهد اسکانی امن و متفاوت در آن ها تجربه کنید. شهرک‌هایی که خاطرات شگفت انگیزی برای شما ایجاد خواهند کرد.
همه این ها مدیون مدیریت خصوصی و البته امکان اجاره ویلا شمال هستیم که فرصت اقامتی عالی را برای ما فراهم می آورند. زمانی‌که فرد با یک بار اسکان در این منطقه متوجه مدیریت و نظم موجود در آن می‌شود، بی شک برای دفعات بعد نیز مسافر به احتمال زیاد این مکان را برای سفر انتخاب خواهد کرد. بنابراین چیزی که برای مسافرین مستقر در شهرک‌ها مهم است، تجربه خوب از اسکان خواهد بود. نزدیک بودن به مراکز تفریحی، رستوران‌ها و سواحل دیدن آن نیز از جمله دیگر مزیت‌های اجاره ویلا در دریا کنار است.

اما با دقتی که اخیرا در این باره داشته ام متوجه شده ام که تاجر ها بیش از این که از سایر شهرک های ساحلی استقبال کنند تمایل دارند تا به طور منظم اوقات فراغت خود را در دریا کنار سپری کنند. 


اگر یک بار انتهای هفته ها، به دریا کنار بیایید متوجه می شوید که شمار زیادی از توریست ها روانه این شهرک می شوند تا آخر هفته ای بیاد ماندنی داشته باشند. 
البته در سی ساید دریا کنار، همیشه انواع اقشار جامعه با هر نوع کسب و کاری را می توانید مشاهده کنید اما به نظر من، یکی از دلایلی که تجار حاضرند اوقات خود را در این شهرک سپری کنند، و این اقامت را به روزها طول دهند، چیزی نیست جز در اختیار داشتن ابزارهای تجاری نظیر شعبه های رسمی بانک های رسمی کشور!

 

نقاط ضعف پاره ای از شهرک های شمالی 

شهرک های شمالی، معمولا برای توریست ها بیشتر منطقه ای تفریحی و اقامتی به شمار می آیند. از این رو، کمتر در این شهرک ها فروشگاه های متعدد دیده می شود. .  این موضوع با هدف اصلی توریست ها یعنی گردش و لذت بردن از سفر همخوانی زیادی دارد.


شاید بتوان در برخی از این شهرک ها همچون دریا کنار، فروشگاه های خوار و بار را مشاهده کرد اما معمولا مهم ترین فروشگاه ها را باید در خارج از شهرک، و در سمت مقابل جاده اصلی در اختیار داشت. 
با این حال، برای راحتی عموم، در برخی شهرک ها صرفا یک دستگاه ATM در نظر گرفته شده تا تراکنش های خود را با آن چک کنند و یا انجام دهند. 
دریا کنار شهرکی با سه شعبه بانک است که با وجود دستگاه های خود پرداز، امکان تراکنش را برای شما در این محیط فراهم می کند.. چیزی که در برخی شهرک ها شما را به دردسر می اندازد.

به همین دلیل تاجرها در این شهرک به راحتی می توانند در کنار لذت بردن از سفر، کارهای مربوط به کسب و کارشان را به راحتی انجام دهند.


امکانات تجاری و اختصاصی دریا کنار چیست؟

اما در میان این شهرک ها، این شهرک دریا کنار است که با برخورداری از سه شعبه رسمی بانکی، امکان کارهای اداری و تجاری بانکی را برای توریست ها فراهم می کند. 

  1. مسکن
  2. تجارت 
  3. ملت

این سه بانک، دقیقا بانک هایی هستند که توریست ها می توانند در آن در ساعت های رسمی کاری، از خدمات بانک ها بهره مند باشند. 
این یک امتیاز مثبت برای دریا کنار به شمار می آید تا بتواند قدرت جذب حداکثری قشر خاصی را به خود داشته باشد. 
اما تمام امکانات شامل همین سه شعبه بانک نمی شود.

با اجاره ویلا شهرک دریاکنار این امکان برای شما فراهم است که علاوه بر استفاده از بانک های سه گانه یاد شده، از دستگاه های خود پرداز نیز بهره مند شوید و تراکنش های خود را انجام دهید. 


از آن جا که یک تاجر، معمولا حتی در سفر نیز به فکر کسب و کار خود است، اجاره ویلا در دریا کنار می تواند یک فرصت خوب برای او باشد تا بتواند در هر لحظه، قدرت مدیریت حساب های خود را داشته باشد. 
از طرفی اجاره ویلا در این شهرک، معمولا نسبت به برخی شهرک های مجاور قیمت مناسب تری نیز دارد که معمولا تجار از این تفاوت نیز بهره مند می شوند و اقامتی خوب برای خود و عزیزان شان رقم می زنند. این تفاوت قیمت در طولانی مدت و سفرهای متعددی که تجار خواهند داشت، قابل مشاهده خواهد بود و تفاوت زیادی در قیمت نهایی اجاره ویلا در دریاکنار خواهد داشت.


به نظر شما، کدام یک از امکانات دریا کنار شما را هر ساله به این شهرک می کشاند تا با اجاره ویلا در آن اوقات خوشی را سپری کنید؟

 

امکانات تفریحی دریاکنار برای تجار

تجاری که دریا کنار را به عنوان مقصدی برای سفر خود انتخاب می کنند، امکانات تفریحی متعددی را در اختیار خواهند داشت. با اجاره ویلا در شهرک دریا کنار، مسافرین می توانند به سواحل جذاب و دیدنی این ناحیه دسترسی داشته باشند. همچنین می توانند از امکانات تفریحی این منطقه، نظیر جت اسکی و قایق موتوری بهره مند شوند.

همچنین شرایط شنا کردن در این منطقه برای آقایان و خانم ها نیز میسر است و در تایم های مختلفی می توانند در سواحل دریا کنار شنا کنند.

برای رفع خستگی و صرف وعده های غذایی نیز رستوران ها و کافی شاپ های مختلفی با منوهای جذاب در دریاکنار وجود دارد که فاصله آن ها با ساحل و ویلاهای دریاکنار بسیار کم است.

بنابراین تجار بعد از گشت و گذار در ساحل و انجام کارهای مربوط به کسب و کارشان می توانند با نوش جان کردن یک وعده غذایی یا میان وعده خوشمزه، انرژی بیشتری برای ادامه سفر خود داشته باشند.

 

جمع‌بندی
در صورتی که قصد سفر به خطه سر سبز شمال و اجاره ویلا در دریاکنار دارید، می توانید از طریق سایت ویلایار، ویلاهای مختلف موجود در این ناحیه را ببینید و با توجه به تعداد همراهانی که دارید، یکی از ویلاهای مناسب را انتخاب نمایید.

هدف مجموعه ویلایار این است که به شما عزیزان کمک کنیم، برنامه ریزی بهتری برای سفر خود داشته باشید تا با خیالی راحت و بدون نگرانی در مورد پیدا کردن ویلای مدنظرتان سفر کنید.

ارسال نظرات(0 نظر)

لطفا سوال یا تجربه خود از این منطقه گردشگری را در فرم زیر درج کنید






نظرات کاربران(0 نظر)

ویلا های مرتبط

مشاهده بیشتر