بهترین وقت برای سفر و اجاره ویلا دریا کنار کی است؟

جواد آقاجانی جواد آقاجانی

مازندران - بابلسر

5 سال پیش

برنامه ریزی برای سفر یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که در هر سنی برای همه افراد جذابیت خاصی دارد. پیدا کردن همسفرهای خوب، مشخص کردن مقصد مدنظر، جمع آوری وسایل مورد نیاز و موارد دیگری از این قبیل، همگی جزو فرآیند قبل از سفر هستند. یکی از مهم‌ترین مراحل برنامه ریزی برای سفر، انتخاب مقصد است. وقتی که قصد داریم برای سفر برنامه ریزی کنیم، یکی از پر تکرار ترین مکان ها در ذهن ما، شمال کشور است. هر چند ممکن است تا شمال، و مازندران فاصله زیادی نداشته باشید، و بارها آن را تجربه کرده باشید اما همیشه جاهایی برای دیدن دارد که نظرتان را در مورد تمام سفرهایتان عوض خواهد کرد.
مخصوصا اگر تا بحال تجربه اجاره ویلا دریا کنار را داشته اید، مطمئن باشید هنوز انقدر برای ماندن در این شهرک، نیاز به روز و هفته ها دارید تا بتوانید حسابی از این شهرک لذت ببرید. 
اما افرادی که هنوز موفق به اجاره ویلا در این شهرک نشده اند، مطمئنا سوالاتی توی سرشان می چرخد از جمله این که:

  • دریا کنار شلوغ است یا دنج؟
  •  چه ایامی از سال اجاره ویلا در دریا کنار مقرون به صرفه است؟
  • چه روزهایی از هفته دریا کنار مملو از مسافر است؟
  •  برای ایام نوروز از چه زمانی باید برای اجاره ویلا در دریا کنار اقدام کنیم 

و سوالاتی نظیر این که من در این مقاله سعی می کنم به همه آن ها پاسخ دهم.

بنابراین در صورتی که قصد سفر به این ناحیه سرسبز و زیبا را دارید، تا انتهای این مقاله با من همراه باشید تا بتوانید سفری بی نظیر را تجربه کنید.

دریا کنار شلوغ است یا دنج؟

دریا کنار یک شهرک ساحلی شمالی است، که مربوط به شهرستان بابلسر می باشد. این شهرک در جاده اصلی بابلسر واقع شده و ما بین فریدون کنار و بابلسر است. 
معمولا شهرک دریا کنار، در ایام مختلف به میزان حساسیت آن ایام شلوغ و یا خلوت می شود. اما معمولا این شهرک نسبت به خزرشهر پر رفت و آمد تر است. 
پس می توان گفت که اگر دوست دارید در جای پر رفت و آمد و شلوغ و پر همهمه مخصوصا در ایام خاص و تعطیلات حضور داشته باشید بهترین کار این است که نسبت به اجاره ویلا دریا کنار اقدام کنید. 

میزان همهمه و شلوغی دریا کنار به قدری است که بتواند حال شما را خوش و نشاط بخشد اما این همهمه به قدری نیست که مثل کنار سواحل آزاد کمی سرسام آور باشد. 
اینجا همه چیز برای آرامش و لذت بردن شما از سفر مهیا است. در کنار سایر مسافرین دریا کنار شما نیز می توانید از امکانات تفریحی و رستوران‌های این شهر لذت ببرید.  

 

چه ایامی از سال اجاره ویلا در دریا کنار مقرون به صرفه است؟

هزینه اجاره ویلا در شهرک دریا کنار به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی نظیر امکانات ویلا، ظرفیت و موقعیت مکانی و زمان اجاره، همگی بر روی قیمت نهایی آن تاثیر خواهند داشت.

معمولا هر زمانی که نزدیک به تعطیلات باشد، و حتی ایام سال به تعطیلات برخورد کند، درخواست اجاره ویلا بیشتر می شود و به تبعیت از آن، هزینه ها نیز افزایش می یابد. اما می توانید به تناسب میزان بودجه خود، ویلاهای مختلفی را برای اجاره مشاهده کنید و با یادداشت کردن کد ملک با یک تماس ان را رزرو کنید. 

هزینه اجاره ویلا میزان مشخص و استاندارد و فرمول خاصی ندارد بلکه به تناسب نوع ویلا، مکان، متراژ و امکانات آن هزینه اجاره تنظیم می شود. 

 

 

 

چه روزهایی از هفته دریا کنار مملو از مسافر است؟

بدیهی است که بیشتر ایرانیان با توجه به شرایط کاری که دارند، آخر هفته را برای سفر انتخاب می کنند. معمولا روزهای پایانی هفته، یعنی از چهارشنبه تا جمعه، دریا کنار مملو از مسافرانی است که برای سپری کردن اوقات فراغت خود به این شهرک می آیند و از امکانات فوق العاده آن نظیر فضای سبز، دریا و سی ساید بهره مند می شوند. 

معمولا روزهای ابتدایی هفته بین شنبه تا دوشنبه دریا کنار خلوت ترین روزها را به خود می بیند. بنابراین در صورتی که جزو افرادی هستید که مکان هایی خلوت و آرام را برای سفر می‌پسندید، به شما پیشنهاد می کنیم تا در روزهای ابتدایی هفته سفر خود را به دریا کنار برنامه ریزی کنید. در این روزها شما به راحتی و بدون معطلی می توانید از امکانات تفریحی این مجموعه استفاده نمایید.

برای مثال در روزهای ابتدایی هفته جهت شنا کردن در ساحل، اجاره جت اسکی و قایق موتوری به زمان کمتری نیاز دارد. اما در روزهای پایانی هفته شما باید زمان بیشتری برای استفاده از این امکانات منتظر بمانید.

 

برای ایام نوروز از چه زمانی باید برای اجاره ویلا در دریا کنار اقدام کنیم 

ایام نوروز یکی از پر تردد ترین ایام برای هر شهرک ساحلی شمالی و دریا کنار است. از ان جا که درخواست اجاره ویلا در این ایام زیاد می شود، و تعداد ویلاها نیز همیشه جوابگوی مسافران نیست، توصیه می شود که حدود دو ماه پیش از نوروز نسبت به اجاره ویلا در شهرک دریا کنار اقدام کنید. 

 با اجاره ویلا از دو ماه قبل، شما با مشکلاتی نظیر نگرانی برای پیدا کردن ویلای مناسب و به هم خوردن برنامه ریزی سفرتان مواجه نخواهید بود.

بنابراین شما می توانید با رزرو یک ویلا قبل از روزهای پایانی سال، سفری فوق العاده برای خود و همراهان‌تان برنامه ریزی کنید.


توجه داشته باشید که برای اجاره ویلا در شمال، لازم است که حداقل برنامه 7 روزه داشته باشید. 
بنابراین با توجه به آن چه که در باره آن توضیح داده شد به طور خلاصه می توان گفت که:
اگر برای یک سفر پر هیجان و شلوغ برنامه ریزی می کنید، پنج شنبه و جمعه را به دریا کنار بیایید
در صورتی که به فکر یک اقامت آرامش بخش و بی همهمه هستید، روزهای ابتدایی هفته یعنی شنبه تا دوشنبه را برای سفر برنامه ریزی کنید
در صورتی که می خواهید برای نوروز به دریا کنار بیایید، از بهمن ماه باید به دنبال برنامه ریزی سفر خود باشید. 

 

پر ازدحام ترین مکان ها در دریا کنار کجاست؟

با توجه به این که، روزهای هفته میزان تراکم مسافر و توریست در شهرک دریا کنار بالانس مشخصی ندارد و در پایان هفته تعداد مسافران بیشتر است، این موضوع روی مکان های مختلف در دریا کنار نیز تاثیر می گذارد. 
برای مثال، توریست ها معمولا تمایل دارند بیشتر وقت خود را در کنار ساحل و سی ساید دریا کنار بگذرانند و از رستوران مشهوری که در این بخش واقع شده بهره مند شوند. 
اما از آن جا که مراتع سرسبز و پوشش سر سبز گیاهی جنگی در این شهرک بسیار است، معمولا برای بهره مندی از این فضا، می توانید به دنج بودن دریا کنار اطمینان کنید. 
با این حساب، آیا تمایل دارید برای تفریحات بعدی خود، به مکانی دنج و بی سر و صدا تر، مثل خزر شهر بروید یا این که در هیاهوی پر اشتیاق توریست ها در دریا کنار لذت ببرید؟

 

 

نتیجه گیری

هر یک از افراد با توجه به ویژگی ها و عاداتی که دارند، برای سفرهای خود به دنبال شرایط متفاوتی نیز هستند. برای مثال برخی از افراد همواره دوست دارند به مکان های شلوغ و پرهیاهو سفر کنند و از بودن در کنار مردم لذت ببرند. برخی دیگر از افراد نیز بر خلاف دسته قبل، هدف از سفر را دوری از اجتماعات بزرگ و سپری کردن اوقات سفر خود در آرامش می دانند. از این رو هر دو دسته از مسافرین باید سفر خود را با توجه به شرایط مدنظرشان برنامه ریزی کنند تا در نهایت خاطر خوشی از سفر داشته باشند.

در صورتی که مقصد شما برای سفر، دریا کنار باشد و به دنبال تجربه یک سفر آرام و به دور از شلوغی هستید، بهتر است روزهای اول هفته را برای سفر انتخاب نمایید. اما در صورتی که بر خلاف این دسته از مسافرین به دنبال هیاهو و بودن در اجتماع هستید، می توانید اواقات فراغت آخر هفته خود را در دریا کنار سپری کنید.

با اجاره ویلا در دریا کنار در یک از روزهای هفته به راحتی می توانید به امکانات تفریحی و رفاهی این این شهرک سرسبز و جذاب دسترسی داشته باشید.

تنها کافیست از طریق سایت ویلایار، ویلای مدنظرتان را انتخاب و رزرو کنید تا سفری راحت را تجربه نمایید.

 

ارسال نظرات(0 نظر)

لطفا سوال یا تجربه خود از این منطقه گردشگری را در فرم زیر درج کنید






نظرات کاربران(0 نظر)

موقعیت مکانی اقامتگاه

ویلا های مرتبط

مشاهده بیشتر