اجاره ویلا جنگلی در آبشار لاتون کوته کومه

مدیر سایت مدیر وبسایت

گیلان - تالش

3 سال پیش

اجاره ویلا جنگلی در آبشار لاتون کوته کومه

اگر اهل سفر و مسافرت باشید بطور حتم مکانهای دیدنی زیادی را بازدید کرده اید. یکی از مناطق دیدنی و مشهور در استان گیلان آبشار لاتون است. آبشاری بلند و مرتفع که از کوههای اسپیناس در نزدیکی آستارا سرچشمه می گیرد. آبشار لاتون در نزدیکی روستای زیبایی بنام کوته کومه قرار دارد و در واقع یکی از جاذبه های گردشگری روستا محسوب می شود. با توجه به زیبایی های آبشار و جنگلهای اطراف آن تصمیم گرفتیم از آبشار دیدن کنیم. پس از اینکه تعطیلی چند روزه ای پیدا کردیم برنامه ریزی برای سفر شروع شد. ابتدا با اجاره ویلا جنگلی در نزدیکی آبشار و روستای کوته کومه خیال خود را بابت اقامت آسوده کردیم. از آنجا که در اوائل پائیز به آبشار می رفتیم تجهیزات ایمنی و لباس گرم با خود برداشتیم. آبشار در حدود ۶ کیلومتری روستای کوته کومه قرار داشت و برای رسیدن به آن باید از روستا عبور می کردیم.

آبشار زیبای لاتون در نزدیکی کوته کومه

 

آبشار لاتون کوته کومه بلندترین آبشار ایران

آبشار لاتون را بلندترین آبشار ایران می نامند. ارتفاع آبشار ۱۰۵ متر بوده و از کوههای اسپیناس سرچشمه میگیرد و به رودخانه لوندویل می ریزد. در طول مسیر رسیدن به روستا و آبشار می توانید با اجاره ویلا محل اقامت خود را مشخص کنید. در روستای کوته کومه برخی اهالی اتاقهای کرایه به مسافران می دهند. از طرفی اتاقهای اجاره ای در داخل روستا و کنار آبگرم روستا وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. از آنجا که می خواستیم مکانی اختصاصی و دنج برای خود و خانواده داشته باشیم تصمیم گرفتیم با اجاره ویلا در تالش که در نزدیکی آبشار قرار دارد اقامت خوبی را تجربه کنیم. جالب است بدانید که آبشار لاتون جزو آثارملی ایران محسوب می شود. در کنار آبشار اصلی آبشار دیگری دیده می شود که ۶۵ متر ارتفاع داشته و عریض تر از آبشار اصلی است. تعدادی حوضچه های آب در اطراف آبشار دیده می شود. آب آبشار به رودخانه لوندویل می ریزد. این رودخانه با طول ۱۷ کیلومتر در نهایت به دریای خزر منتهی می شود. عظمت آبشار و زیبایی آن در دل جنگلهای منطقه کوته کومه هیجان انگیز است. اگر تابحال از آبشار دیدن نکرده اید توصیه می شود برنامه ریزی برای بازدید آن داشته باشید که واقعا بی نظیر است. راستی یک پیشنهاد هیجان انگیز برای شما دارم و اینکه اگر می خواهید شب را در دل جنگلهای اطراف آبشار بگذرانید، با اجاره ویلا جنگلی در نزدیکی آبشار زندگی در دل طبیعت را تجربه کنید.

مسیرهای دسترسی به آبشار لاتون

 

مسیرهای دسترسی به آبشار لاتون کوته کومه گیلان

برای رسیدن به آبشار لاتون گیلان از سمت تهران باید ابتدا از جاده قزوین رشت خود را به رشت برسانید. سپس از طریق جاده رشت آستارا به سمت تالش حرکت کنید. توصیه می شود در طول جاده و نرسیده به تالش از منطقه گردشگری گیسوم نیز دیدن نمائید. حتی می توانید با اجاره ویلا در تالش در نزدیکی آن شبی خاطره انگیز داشته باشید. اگر اهل استخر و آبتنی هستید با اجاره ویلا استخردار در شهرهای مختلف گیلان و در طول مسیر رسیدن به آبشار می توانید استخر اختصاصی نیز داشته باشید. بهرحال پس از رسیدن به تالش به سمت آستارا حرکت کرده و پس از گذر از لیسار و ویزنه به شهر لوندویل برسید. در اینجا باید مسیر خود را به سمت کوه تغییر دهید. پس از ۱۰ کیلومتر به روستای کوته کومه رسیده و پس از آن باید مسیر جنگلی را به سمت آبشار پیاده روی کنید. راهنمایان محلی می توانند شما را به سمت آبشار هدایت کنند. درختان انبوه و سر به فلک کشیده، رودخانه خروشان، صدای آب و نغمه پرندگان، سکوت و آرامش جنگل روح شما می نوازد. پس از حدود سه ساعت و نیم پیاده روی در دل جنگلهای کوته کومه صدای خروشان ریزش آب شما را به سوی خود جلب می کند. آبشار را از فاصله دور و حدود ۶۰۰ متر جلوتر می توانید ببینید. دقت کنید که در نزدیکی آبشار شیب مسیر زیاد شده و باید با احتیاط حرکت کنید. افراد زیادی بودند که با اجاره ویلا در طول مسیر و در نزدیکی آبشار قصد داشتند شب را در نزدیکی آبشار سپری کنند.

طبیعت زیبای اطراف آبشار لاتون

 

اجاره ویلا در نزدیکی آبشار لاتون گیلان

اگر جزو آندسته افرادی هستید که زندگی در دل طبیعت و آرامش آنرا ترجیح می دهید می توانید با اجاره ویلا جنگلی در دل جنگلهای اطراف آبشار شبی فراموش نشدنی را تجربه کنید. هوای مطبوع جنگل، خنکای شب، بوی نم و رطوبت و آرامش و سکوت جنگل در کنار صدای ریزش آب از آبشار، لحظاتی هستند که بدون شک تا مدتها در ذهن شما ماندگار خواهند بود.

 

مناطق دیدنی اطراف آبشار لاتون

آبشار لاتون در فاصله ۶ کیلومتری روستای کوته کومه قرار دارد. روستایی کوچک و زیبا با مردمانی خونگرم که با زبان تالشی صحبت می کنند. در روستای کوته کومه آبگرمی وجود دارد که آب آن خواص درمانی زیادی دارد. افراد زیادی از سراسر کشور برای درمان دردهای رماتیسمی، درد مفاصل و بیماری های پوستی به این آبگرم می آیند. جنگلها و مناظر طبیعی و بکر اطراف آبشار از دیگر دیدنی های آبشار لاتون بشمار می رود. توصیه می شود برای دیدن این همه زیبایی چند روزی را در نظر بگیرید. می توانید با اجاره ویلا در نزدیکی آبشار مشکل اقامت خود را حل کنید. قلعه متروکه، روستای قدیمی شوان وگورستان قدیمی در اطراف آبشار از دیگر دیدنی های آن محسوب می شود. در میان جنگلهای نیز می توانید انواع درختان آلو، گلابی، به، سیب و فندق را مشاهده کنید.

اجاره ویلا در نزدیکی آبشار لاتون

 

اقامت بیاد ماندنی در آبشار لاتون با اجاره ویلا از ویلایار

یکی از مهمترین قسمتهای هر سفر محل اقامت است. در سفری که به آبشار لاتون داشتیم، علاوه بر زیبایی های استان گیلان، آبشار لاتون و مناطق اطراف آن، اجاره ویلا در گیلان از طریق ویلایار سفر ما را تکمیل نمود. ویلایار بزرگترین مرکز اجاره ویلا در شمال است که انواع ویلاهای لوکس و مدرن را در استانهای گیلان و مازندران اجاره می دهد. شما می توانید برای سفر به گیلان با اجاره ویلا در گیلان در شهرهای مختلف استان و برای سفر به مازندران با اجاره ویلا در خزرشهر و اجاره ویلا دریاکنار سفر خوبی را تجربه کنید. وب سایت ویلایار مجموعه ای از بهترین ویلاهای لوکس و استخردار را با قیمت مناسب در دسترس شما قرار می دهد.    

ارسال نظرات(0 نظر)

لطفا سوال یا تجربه خود از این منطقه گردشگری را در فرم زیر درج کنید






نظرات کاربران(0 نظر)

موقعیت مکانی اقامتگاه

ویلا های مرتبط

مشاهده بیشتر