چطور برای اجاره ویلا در دریا کنار تصمیم گیری کنم؟

جواد آقاجانی جواد آقاجانی

مازندران - بابلسر

5 سال پیش

احتمالا شما هم جزو افرادی هستید که برای تعطیلات پیش رو، قصد دارید با خانواده یا دوستان و یا حتی تنها به شمال کشور مسافرت کنی. یکی از شهرهای دیدنی شمال ایران که جذابیت بسیار ویژه ای دارد، دریا کنار است.  با اجاره ویلا دریا کنار و گردش در این شهر می توانید روزهای خاطره انگیزی برای خودت و عزیزانت رقم بزنی!
اما شاید قصد داری از شهری دور دست و یا حتی نزدیک، به دریا کنار بیایی و از از امکانات این شهرک استفاده کنی. 
یکی از راهکارهای صرفه جویی در وقت و هزینه، اجاره ویلا قبل از ورود به دریا کنار است. اجاره ویلا در دریاکنار با استفاده از پلتفرم های آنلاین به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و بدون صرف وقت زیاد برای پیدا کردن ویلا، مکانی مناسب برای استراحت به محض رسیدن داشته باشید. 
بهترین حالت این است که به محض ورود به شهرک، کلید ویلا را تحویل بگیری و به ویلای اجاره ای ات بروی و از سفرت لذت ببری. در این حالت، با صرفه جویی در زمان وقت بیشتری برای استراحت و شروع یک سفر هیجان انگیز خواهد داشت. 
اما ویلایار به لطف امکان اجاره ویلا آنلاین این سفر را از همین حالا برایت لذت بخش تر کرده است. در این مطلب ما سعی داریم نکاتی که قبل از اجاره ویلا باید مدنظر داشته باشید را بررسی کنید. 
بنابراین کافی است که مشخص کنی که

  1. برای ویلایی که در نظر داری چه امکاناتی در ذهن داری؟
  2. میزان هزینه ای که برای هر شب در نظر داری چقدر است؟
  3. تعداد افرادی که با تو همسفر اند چند نفرند؟
  4. کدام شهرک را برای سفر خود انتخاب کرده ای؟
  5. ایام سفر تو به چه روزهایی موکول شده است؟

با این حساب، اگر پاسخ درست و عینی برای این سوالات داشته باشی و تمام چون و چراها را زیر و بالا کرده باشی، مطمئنا از هر جایی که باشی، چه پشت میز اداره، چه در منزل و چه در تختخواب! می توانی اقدام به اجاره ویلا کنی. 
اما من به این 5 سوال جواب می دهم تا پیش از اقدام به اجاره ویلا شمال، بتوانی بهترین تصمیم را بگیری و ابهامات ممکن را رفع کنی. 

برای ویلایی که در نظر داری چه امکاناتی در ذهن داری؟

همه افراد قبل از سفر احتمالا برای ویلایی که قصد سکونت در آن را داشته باشند، برنامه هایی دارند. شما برای سفری که در نظر داری، قصد داری چه نوع ویلایی را اجاره کنی؟ آیا به دنبال اجاره ویلا استخردار هستی؟ یا صرفا دنج بودن و تمیز بودن ویلا برایت اهمیت دارد؟ 
ویلاها دارای امکانات مختلف رفاهی تفریحی هستند. از این رو قبل از هر چیزی شما باید مشخص کنید که به چه امکاناتی برای بیشتر لذت بردن از سفرتان نیاز دارید؟
برخی ویلاها دارای فضای سبز در حیاط ویلا هستند و از استخر سرباز و یا سر بسته نیز برخوردارند. اما اگر قصد اجاره ویلا بدون استخر دارید، بهترین پیشنهاد به شما اجاره ویلا در دریا کنار است. 

 

میزان هزینه ای که برای هر شب در نظر داری چقدر است؟

از قدیم گفته اند هر چقدر پول بدهی آش می خوری! البته این روزها برای اجاره ویلا نیز این ضرب المثل صادق است. همانطور که می دانی هزینه اجاره ویلا متغییر است و از شبی 500 هزار تومان تا 4 میلیون تومان بسته به ایام مختلف سال و نوع ویلا، و مکان ویلا متغییر است. به کمک ویلایار شما می توانید در مورد قیمت ها قبل از سفر اطلاعات کاملی کسب کنید و از این اطلاعات برای برنامه ریزی بودجه سفر خود استفاده کنید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما قبل از سفر لیستی از قیمت ها را داشته باشید تا با خیالی راحت تر سفر کنید و در یک ویلای مناسب با بودجه مدنظرتان سکونت داشته باشید.یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت نهایی اجاره ویلا در شهرک دریاکنار تاثیر دارد، ظرفیت ویلا است. بدیهی است که هر چه تعداد همسفران شما بیشتر باشد باید هزینه بیشتری را صرف اجاره ویلایی بزرگتر کنید تا تمامی افراد بتوانند به راحتی در ویلا مستقر شوند. 

البته از طرفی زیاد شدن تعداد مسافرین نیز منجر به مقداری صرفه جویی در هزینه خواهد شد. زیرا هزینه اجاره ویلا بین افراد بیشتری تقسیم می شود و هر فرد باید هزینه ای کمتری را بپردازد/

تعداد افرادی که با تو همسفر اند چند نفرند؟

این که تنها سفر می کنی یا با چند خانواده! کاملا در هزینه سفر تو و نوع ویلایی که اجاره می کنی، تاثیر دارد. وقتی که به کمک ویلایار در حال مطالعه مشخصات ویلاها هستی، ظرفیت هر ویلا مشخص شده است. در صورتی که می خواهید هزینه کمتری داشته باشید، بهتر است که ویلاهایی استفاده کنید که با تعداد همسفرهای شما، تناسب داشته باشد. 
در صورتی که بخواهید در یک ویلا، بیش از ظرفیت پیشنهادی، اقامت داشته باشید، باید هزینه اضافی بپردازید. اگر قصد اجاره ویلا در شمال دارید، و برای این کار با هدف دریا کنار برنامه ریزی کرده اید، با کمی جستجو و البته دقت می توانید ویلاهای خوش قیمتی را بیابید که دقیقا با تعداد همسفرهای شما برابر و از امکانات عالی برخوردارند. 

پیشنهاد می کنیم حتما ویلای متناسب با تعداد همسفران خودتان را انتخاب کنید و از اجاره ویلا با ظرفیتی کمتر خودداری نمایید، چون در این حالت همسفران شما احساس راحتی نحواهد داشت. از آن جایی که افراد برای راحتی و سپری کردن اوقاتی خوش سفر می کنند، انتخاب چنین ویلاهایی خاطره خوبی برای آن ها ایجاد نخواهد کرد. 

 

کدام شهرک را برای سفر خود انتخاب کرده ای؟

این که می خواهید به کدام شهرک بروید، و نسبت به اجاره ویلا اقدام کنید، در تصمیم سفر شما بسیار تاثیر گذار تر است. بعضی از شهرک ها دنج تر هستند و برخی شلوغ تر و به تناسب برخی ارزان تر و برخی گران تر! امکانات هر یک از شهرک ها متفاوت است و شما می توانید قبل از اجاره ویلا، در مورد شهرک مدنظرتان از طریق سایت ویلایار و خواندن مطالب یا از طریق گوگل اطلاعات زیادی را کسب کنید. سپس با استفاده از این اطلاعات شهرک مدنظرتان را انتخاب نمایید. اما درحال کلی دریاکنار مکانی جذاب و تفریحی برای سفر است.
در صورتی که به دنبال یک سفر مقرون به صرفه هستید تا از سفرتان لذت ببرید، اجاره ویلا در شهرک دریاکنار یک انتخاب عاقلانه است. 

 

ایام سفر تو به چه روزهایی موکول شده است؟

اما وقتی که تصمیم دارید که در شهرک دریا کنار، سکنی گزینید و سفرتان را در آن شهرک سپری کنید، باید پیش از هر چیز بدانید که برنامه ریزی سفر شما برای چه روزهایی است. انتخاب روزهای سفر به خود شما بستگی دارد. برخی از افراد برای سفر دوست دارند در مناطقی آرام با ازدحام کمتر مستقر شوند. اما برخی از افراد نیز بیشتر تمایل دارند تا روزهای سفر خود را در مکان هایی شلوغ و پر جنب و جوش سپری کنند. شما نیز می توانید با توجه به چیزی که از سفر می خواهید روزهای سفر خود را مشخص کنید.
معمولا روزهای انتهای هفته، اجاره ویلا دریاکنار بالاتر از روزهای ابتدای هفته است، اما شلوغی و هیجان پایان هفته نسبت به روزهای ابتدایی هفته مثال زدنی است. 
با این حساب، توصیه به شما می شود که در صورتی که قصد سفر به یک مکان پر هیجان و مملو از مسافر از هر نوع قومیتی هستید، توصیه می شود که در مورد اجاره ویلا دریا  کنار خوب فکر کنید و نسبت به آن قدام نمایید.

ارسال نظرات(0 نظر)

لطفا سوال یا تجربه خود از این منطقه گردشگری را در فرم زیر درج کنید






نظرات کاربران(0 نظر)

موقعیت مکانی اقامتگاه

ویلا های مرتبط

مشاهده بیشتر